Alarm

Hej,
Att vakna av brandalrmet kl halv 7 på morgonen är lite roligt faxtiskt. Vår hyresvärd brukar vara uppe så tidigt för hon pendlar till Danmark varje dag. Så hon gjorde väll någon frukost. Men där liger jag och snosar. Så går alarmet. Jag bara nej. Sen hör man Jenny springa upp och fråga Mika om vi behöver springa ut? Mika bara nej nej. Sen går hon in på sitt rum igen och alrmet slutar. Jag somnar om, brode jag inte gjort. För det reliterade till att jag blev för senad till skolan och mitt mentors möte. Men det är lungt hade precis i stälet. Har även haft fikat i dag i skolan. Det gick fint. Man känner att man börjar hitta allt och så nu.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!