Allt för längesen sist

Hej ja jag är dolig på detta men nu ska det bli ändring :P... Hur har ni det läsare? Bra hoppas jag. Själv är jag sjuk. Har ont i min hals och går hemma. Men det kan vara skönt också.

Vad har hänt sen sist jag skrev:
* Börjat använda sne lugg
* Blitt beronde av Idol gillar Erik, Nicklas och Tove
* Börjat läsa Nicklas blogg idag. För övrigt stört skön. Massa vido inlägg ;)
* Pluggat till mitt första matte prov på hylie parks folkhögskola.
* Set på serier
* Haft inflyttnings fest med kärlekstema (lyckad)
* knapt träffat Moa (jobbigt)

Har hänt en del, men för mig käns det inte som mycket. Jag har saknat att blogga. Men aldrig riktigt orkat ta upp min blogg sida. Men nu ska jag försöka igen. Föra hösten var jag så på att blogga om Idol o så nu känns det som jag får ta upp det igen. Måste nästan åka upp och se en fredags final live igen. Var så kul sist :)

Om någon käner sig manad. Skulle du kunna hjälpa mig med en design till min blogg? Jag kan värkligen inte sånt.

Kl är mycket och jag sitter och svamlar kanse daks för lite sömn?:P jaaa jag tror de hehe
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!