Böcker och filmer

Heeej..
Igår när jag skulle lägga mig la jag mig för att läsa som alltid. Skulle börja på en ny bok med Stephany Mayer ni vet hon som skrivit Twilihgt. Fast skulle läsa Genom dina ögon. Jag läste men fatade inte så mycket. Jag var nog bara tröt. Får helt enkelt ge det en chans till om någon dag. På baksidan står det att det är en science fiction-berättelse för människor som inte gillar science fiction. Undra hur det går ihop? Någon som läst boken?

Idag kom det två nya filmer från Lovefilm (du kan hyrra filmer hos dom). Denna gågen blev det Hannah Montna the movie och 17 again. Set båda innan men jag ville ha tag på extra matrialet.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!