Draft: Okt. 20, 2009

Heeejjj, Nu mår jag mycket bättre än innan. Fick ont i huvet under eftermidagen. Så ja det som gjorde mig på bättre humör och att huvevärken gick bort är att jag fick med mig Moa ut på stan. Vi gick med varsin banan och licknade apor på stan. Nej skoja bara (lite flumig är jag ibland, kan inte vara alvarlig jämt heller.) Ska bara se mig och Moa när vi är i gång. Nej men tog en huvevärkstablet och käkade banan som sakt sen blev det bra. Ska strax sätta in pommes och chikenugets i ungen efter jag skrivit här. Jag köpte för övrigt en Anime serie som heter Superfamiljen. Samma som skapat Silor Moone. Notis till mig själv Julia se klart silor Moon snart hehe! Köpte 2 böcker jag kollat på i 2 månader också. Dom hete Bara inte du och Släppa taget. Någon som läst dom? Vi gick även in på SF för att fråga när New Moon biljeterna släps tröt på att gå in på hemsidan 5 gånger om dagen för att se om dom släpts :O Fick svaret att jag ska kolla på hemsidan. Öööö störigt juu. Står inte där när dom släps heller!.. Nej nu ska jag käka och nörda med Gossip Girl, How i mer youre mother med fler serier
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!