Glad som in i

Nu ska ni få höra historien om hur jag fick biljeter till New Moon nattvisningen. Jag läste i föra veckan att dom skulle ha en visning före premiären på både Twilight och New Moon på en gång kvällen innan premiären. Jag tänkte direkt det ska jag ha biljeter till. Ikväll såg jag dom sålde biljeterna. Ringde runt till vännerna och vi kom fram till att vi blir 7 st. Skulle boka men gick ej för mig för att jag inte har visa eller master card. Skickade sms runt att jag inte kunde. Men då skickade Sara tillbaka att hon kan fixa det. Det gjorde hon med :D så nu har vi biljeter och jag är som på rosa måln ;)

Någon mer som ska ditt i Malmö den 19/11?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ellie

gud va kul för er! ;)

2009-10-22 | 14:26:26
http://taylorlautnerdaily.blogg.se/
Ellie

nej jag ska inte gå den 19e, väntar tills den 20e eller 21e :)

2009-10-22 | 17:27:02
http://taylorlautnerdaily.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!