God morgon

Idag försov jag mig igen. Man låg där och bara ville somna om. Men tillslut vid kl 8 gick jag upp sprang till bussen. Jag han till lektionen. Vi har så att mellan halv 9 och 9 morgon samling och att man får komma in slantandes där i mellan. Jag kom ditt 5 i 9 så igentligen var jag inte sen. Det bara käns så. Jusst nu har jag skrivar erkstad. Alla sitter och skriver sluten på deras konflikter. Jag är ju klar så jag kollar runt på annat. Läst bloggar och skriver blogginlägg här nu.

Ikväll händer inte så mycket mer än Idol. Vi får se om det dycker upp något under dagen att hitta på det är endå fredag.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ellie

Va bra att du håller med mig om vargarna ;D



Det var precis så jag tänkte när jag starta bloggen. Tyckte det fanns så många som bara handla om Rob och Twilight. Det borde finnas fler bloggar om de andra skådisarna!

2009-10-23 | 19:25:39
http://taylorlautnerdaily.blogg.se/
Ellie

Självklart starta jag bloggen för att jag gillar honom också! Och jag tänkte då kan jag ju dela det med alla andra också ;)

2009-10-25 | 20:16:35
http://taylorlautnerdaily.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!