lallaalallaal

Det jag menade med Back in the game kan jag inte säga men det var inte att dejta någon spefik person :P
Dock vill jag gärna dejta och träffa killar. Det är bara svårt. Har varit singel i lite mer än 1 månad snart 2 tror jag haha sån kol har jag :P Jag träffade en kille men han ringde alldrig. Menar lite svårt då att gå på en dejt hehe. Plus jag e för blygg för att våga fråga någon.

Det här med hur mycket man ska säga och inte säga i sin blogg kan vara svårt. ibland vill jag bara skriva ut känslorna och ibland vill jag bara det ska vara väldig privat. Men dom gånger jag tänker jag vill skriva det, så skriver jag det här sen raderar det. Jusst bara för att få det skrivet. Jag har mina kära tjejkompisar att snacka med om känslomäsiga saker med. Dom tycker nog jag snackar för mycket hehe!

Juste kan berätta att David är en kompis till mej så nu är det uträtt :P

Simma Lungt
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!