Segt

I dag är det segt. Men så är det om man sovit 4 timmar natten innan. Får skylla mig själv. Jag har fixat lite med en läxa jag har idag. Vi ska göra en presentasion av vårt hem till kulturen. Så har tat lite bilder idag. Ska bara fixa vidon nu. Har även varit hemma hos mamma och ätit tacos. Fått låna Johan Glans - world tour of skåne  så ska väll se den en dag. Längesen man såg mamma så det var skönt. Fick även hem filmen dumpa honom. Glömt den hos mamma.
Måste säga att mitt film utbud har ökat mycket dom senaste 2 månaderna. Har köpt och fått en del. Kyle xy sesong 2 är på väg in från posten. Även Hannah Montna the movie och Prinsess protektion program. I helgen köpte jag the pacifier för då skulle Moas present bli bilgare. När jag fylde år fick jag cinderlla story och marly and me. tur jag älskar film :D Men det är bland det bästa jag vet. För övrigt min bokhylla börjar bli full nu. Får börja stapla på varndra o så hehe. Men så ska det vara i en samling.

För övrigt vad tycker ni om skriv värkstan det jag lakt upp?

Jag har fått mitt presnent kort från  http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=56345 Så ska ut och köppa böcker eller något kanse.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!