Torsdag

Obs jag är beronde av New Moon igen. Tänkte jag ska läsa den igen för att upptatera mej om detaljer tills filmen om en månad. Jag längtar så tills premiären. Läst nu i 2 dagar. Ja nu är det konstaterat den bästa av dom 4 böckerna. Men nu blir det lunch här i skolan. Har med mej paprikor fylda med köttfärs :) gott.. Sen blir det matte i eftermidag. Räka bråk.

Simma lungt


U
ppdate:
käkat nu det var gott. När jag skulle ta in min talrik tappade jag bestiken. Änu ett bevis jag är klumpig hahaha
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tess

Jag längtar tills New moon kommer ut på bio alltså. Kommer att bli sjukt kul att se den! Den försa filmen var ju sååå bra! :)

Puss & Kram

2009-10-15 | 13:06:22
http://jaklakrokus.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!