Skrivbord

Hej alla
Idag har jag varit på Ikea och handlat ett skrivbord och en skrivbords stol. Så skönt att ha någon stans att sitta ordentligt. Blev väldigt fint i rumet också. Jag skulle ha en svart stol med när vi kommer hem märkte vi den var röd. Så jobbigt. Men rött får väll gå.

i
kväll ska jag till Moas syster och vi ska sätta upp ett tält i vardagsrumet och sova där. Flumigt men kul :D det blir jag, Moa, Sara och Marie kanse Josse.

Vad ska ni göra ikväll?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hallå!!!

Du verkar haft det roligt. Du passar i glasögon. Vanekänslan kommer nog snart vet själv hur det är. :P

Du får ha det så bra och hoppas att du är hlet frisk nu.

Kram

2009-09-21 | 20:29:12




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!