Helgen upptatering

Kräfftskivan var lyckad i fredags :D alla drak och var härliga. Jag var dock inte så taggad på och drika. Så blev en lung kväll för mig i soffan med god musik och sälskap. Vid halv 11 stack jag och emma hem sen resten in till malmö festivalen för och se Perikles. Emma och jag såg på Shes the man. Varje gång jag ser den dör jag av flabb :P Så det var mysigt slut på kvällen.

Btw Kräfftor var sjukt gott ;)

På lördagen gick jag på rix fm för att se Eric och Erik ;) Båda var sjukt snygg som vandligt. Synd Erik Grönwall inte spelade run to the hills. Det hade vissas han rockiga sida mer. Saade var toppen han med. Sen gick jag hem och ugicks med Emma. Hon böjd på karameler. Jag fick se Höllvikenbilderna. Där var många fina :D kan lägga in ett smakprov sen
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!