Onsdag

Hej, då sitter jag i skolan. Vi började i måndags redan. Snart ska vi få planera vårt chema och vad vi ska läsa under året. Det går seg fram att bara sitta här och vänta på sin tur. Jag hoppas på att få ha skrivar verkstad i år igen och att dom inte lakt ner det. Så det får vi se. Annars har dom lakt till mer bild i år. Det gillar jag. Så hela onsdagar ska jag ha bild. Man kan ju hoppas mitt intresse till bild bilr större.

Måste säga attdet har varit förfärligt väder nu i agusti. Bara en massa rengn. Igår när jag åkte till skolan och kom fram såg det ut som att jag kom ut ur duchen med kläderna på. Så blött var jag. Idag rengnade det igen när jag skulle till skolan. Dock blev jag inte lika blöt.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!