Jul veckan

Nu är det snart Julafton, bara några dagar kvar. I morgon kommer lite vänner hitt och vi ska baka pepparkakor igen. På onsdag blir det packa och tvätta. På tosdag åker jag till Kalsgoga och firar Jul med familjen. Ska få se min lilla syster igen <3 ska bli mysigt. Sen i mellan dagarna kommer jag hem igen och ska nog se Narnia 3 på bio med Tilda och sen en dag ska Emma och jag ha hel dag med massa filmer och pizza. Sen blir det nyår. Har ingen aning om vad ska hända då. Men hoppas på något kul.

Hur ska ni fira Jul och nyår? :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lexie

Julafton med mamma och den sidan av släkten, juldagen först till farmor sen hem till Adam och mysa eller kanske festa och på nyår blir det tre-rätters middag, fest och lite mys hemma hos Adam:)

2010-12-20 | 23:36:26
http://lexielinde.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!