Aron Johnson

Killen som spelar Kick Ass heter Aron Johnson. Jag tycker han är väldigt fin. När jag satt på bion i våras och såg filmen var jag säker på att han var ett nytt stjärnskott. Sen häromdagen satt jag och såg på filmen Angus, Thongs and Perfect Snogging. Killen i den tyckte jag var sjukt fin och kännde igen honom. Kunde dock inte alls plasera honom :O. Det visar sig att det är han Aron. Jag blev så chokad. I tjejfilmen är han väldigt snygg klasad som skolans snygging med. I kick ass har dom lyckats totalt att ändra om honom till väldigt nördig. Dock är han väldigt söt i den :D Här har ni förvandlingen.
Här är han som han ser ut i vandliga fall.
Där är han i mitten i filmen Kick ass. Med glasögon och kryligt hår.

A
nnars är filmerna väldigt bra :D

Kick ass är häftig action som är väldigt bra gjord. Sen är det väll lite parodi på supperhjältar också. Bra skådespelare. Handlingen är med bra.

Angus, Thongs and Perfect Snogging är en rolig tjejfilm från storbritanigen. Jag har även läst många av böckerna i serien. Den har allt kärlek, hångel, killar och vänskap till kompisar och familje problem. Man får sej några skratt anfall med :P

Kollade nys upp Aron på Imdb och hans nästa film blir X-man 4 och sen Kick ass 2 ;) det ser vi fram i mot
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!