bokrecension


Pretty Little Liars 2 - Hemligheter - Sara Shepard


Baksidan:
Vännerna är chokade. Alisons döda kropp hittas nergrävd i en trägård. Ändå fortsätter signaturen "A" att trakassera dem och verka veta allt. Om det inte är Alison som står bakom dessa hotfulla meddelanden - vem är det då? och kan vännerna lita på varandra?

Mina ord:
"A" Börjar höra av sig mer och mer till tjejerna som inte går säkert. Deras hemligheter blir allt tätare. Nu när kroppen hittats vet man inte alls vem det är som är "A" längre. Boken är lättläst och man fastnar jätte lätt för den. När jag väll läger mig och läser vill jag inte lägga den ifrån mig. Älskar denna serien.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!