Flumm och Eroniska Julia

Slå huvet i dören när du är ledsen, ger dej bara blåmärke i panan. (btw borta nu och det var inte stort eller så.) Slå huvet i en kudde i stället. Inte för det hjälper så mycket det heller.

Spilla på sig själv är lätt men onödigt.

Ha Waka Waka - Shakira på huvet när du ska sova är ingen hitt. Fast bättre än att grubla. Där ligger man och sjunger och så kan man bara 1 mening. Waka waka i'ts time 4 afrika.

Att se sitt ex med sin nya flikvän på bion på håll idag, gjorde priken på iet idag. (Är över honom. Men aldrig kul och se sitt ex nya tjej)

Idag iduchen hitta jag rivmärke på mitt ben. Jag undrar har jag en Edward Cullen som vakar över mig men som är läskig nog att riva på mitt ben när jag sover?

Nej nu ska jag sluta vara eronsik och se på dagens Glee
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!