God natt

I not gona lie, i am a mess. För ca 2-3 veckor sen fick jag ont i magen och massa finnar. Dom försvan och i torsdags fick jag eksem på rygen. Så nu kan jag inte ligga ner på vänster sida. Utan bara höger eller på magen. Aldrig haft exem innan. Jag kommer inte säga vad det är som hänt eller varför. Det är privat men ber om ursäkt om vissa inlägg är deppiga eller så. Lovar att berätta när jag mår bra igen. Jag är inte riktigt mig själv helt ut. Lysnar på sorliga låtar och föredrar snyft filmer framför tillexempel Hannah Montana just nu. den enda gången jag kan falla tillbaka till mig själv är när jag är med vänner. Det är allfall posetift. Lovar att inte sluta blogga, för det gillar jag. Så god natt för idag och simma lungt :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!