Idol och Pubben

Hej,
Då var man hemma efter en hell kväll :D Emma och jag tog oss till Malmö Arena och hämtade ut våra biljeter. Vissade sig vara i vip-longen. Vi satt i den delen där artisterna har sina när och kära på paket. Men vi hade även mer tur än så. Anderas Wise, Linda, Daniel och Giere(stavning) satt framför oss hela kvällen. Var kul och se dom på så nära hål. Hade ögon kontakt med Wise 1 gång han log mot mig och jag mot honom. Sen Daniel tittade också på mig märkte jag. Han såg lite chokad ut när pappa kom ut och sa hej till mig och Emma. I pausen följde jag och Emma med pappa in i ficka rumet backstage. Fick oss lite kakor. Sen satt vi vid mixerbordet och prata med honom. Sedan började det igen och vi gick ut och satte oss. Sen åkte Linea ut tråkigt endligt mig. Gilla henne.

På bussen hem fick jag för mig att Emma och jag skulle gå på pubben och så blev det. Vi hamnade på en lung pubb vid sidan om Möllan. Där det i mesta dels är 30 plus. Vi tänkte det är lungt och biligt. Var karioke där så musiken var kanske inte på topp. Men endå lite kul. Efter ett tag kommer 3 killar in och frågar om dom får sitta hos oss och jag tittar på Emma ska vi? Vi bara nej. Så jag dissade dom och sa nej. Dom var väll runt 26-27 år. Så dom försvan ganska snabbt som dom kom. Skönt hehe.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!