Fredags mys

I fredags blev det härlig stämning med massa flummande i filmen vi såg. Det var jag Viktor, Moa och Linus. Först åkte jag till Moa och åt middag sen hämtade Viktor oss med bilen. På tur blev hemmakväll. Vi köpte godis ;) Sen ringde vi Linus och åkte till Landskrona och hämtade honom. På vägen ditt prata dom om politik och jag nästan somnade för det var så tråkigt och ointressant. Tur det slutade när Linus kom hehe.. Sen bar det av till Malmö igen och hem till Viktor. Där fixade SNÄLA Moa mat till mej och Viktor, sen såg vi på film. Fast mest så flummade nog jag och Moa bara. Men det behövdes :D sen körde Viktor mig hem och då såg jag bara på Idol och sov.

Igår hände inte så mycket. Var bara hemma. Vad har ni läsare gjort i helgen? :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!