Fyllda paprikor

Idag har jag varit hos min mamma och lagat köttfärs och fyllt paprikor med köttfärsen och lite ost på. Fixade även lite pappers arbete. Nu väntar jag på viktor ska komma och sen ska vi åka och hämta stolar och bord hos Moa som ska ha på lördag till festen. Så det är vad som händer idag. Igentligen skulle mamma och jag gjort mat i kväll, men passade bättre nu på dagen. Dom fylda paprikorna blev väldigt goda. Vi hade även salad till.

Vad ska ni hitta på idag?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tess

Det lät ju inte lite gott det heller. Bara för det blev jag hungrig.

Jasså? Det tänkte inte jag på när jag tittade på filmen, men du kanske har rätt. Jag har nog inte något att klaga på iallafall, förutom slutet då, usch! Jag trodde att mina ögon skulle sprängas, fy vad sorgligt det var!

2010-09-22 | 16:26:45
http://jaklakrokus.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!