Idol

Jag gillar hon Mikaela som sjöng Mileys låt precis. Jag tyckte hon sjöng den bra. Gillar henne och hoppas hon ska gå vidare. Sen är jag väldigt van att lyssna på Mileys låt också den är jätte fin till filmen The Last song. Sen tycker det är kul att någon vågar sjunga någon av hennes låtar imed att i idol har dom inte gjort det förut.


Jay jäklar vad han sjöng sin lått magiskt bra! Sen hjälper det ju att jag känner till låten väldigt bra.


Tyckte synd om Malin. Jag fast tyckte hon låter som en babys


Daniel gjorde sin lått toppen sen inget fel att han ser bra ut ;) Sjöng den så fint.. (tror Julia fått en favorit) Han får gärna gå vidare i kväll.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Wararat

ny design! jätte snyggt! :D

- tack hihi ^^

2010-10-02 | 20:52:18
http://noxea.blogg.se/
Wararat

- Jag är jätte glad! JÄTTTE JÄTTE GLAD att du gillar min blogg :) <3

2010-10-02 | 20:55:16
http://noxea.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!