Klar

Flytta stolar och borden gick bra idag. Fick set min Moa och det var skönt. Var ju ca 1 vecka sen. Sen efter vi fixat det åkte jag och Viktor till Mc Donalds och åt. Inget bra ställe och äta på hehe. Men vi behövde att det skulle gå snabbt för han skulle lämna tillbaka bilen. Nys såg jag Idol. Ja nu bärjar man få lite favoriter eller vad säger ni idoltittare?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tess

Jo, det var ju just det som var så hemskt. Allt började ju att ordna upp sig i slutet på filmen, pappan blev ju riktigt okej i slutet där!

Haha, då ska jag allt pröva det där med paprikorna!

Jo, det känns riktigt nice med körkort måste jag säga :) Skönt att bara kunna ta bilen när man vill sådär utan en förälder som sitter brevid eller en grön skylt där bak :) haha

2010-09-23 | 07:42:32
http://jaklakrokus.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!