Serier jag följer

Här kommer lite serier jag följer ;)



Har kommit 2 avsnitt hitlis och den är väldigt bra måste jag säga. Undra när den kommer till sverige. Handlar om två tjejer i ett sirlediding lag. Sen är där ju Ashely Tisdal med en favorit från för.



Glee börjar sändas i morgon igen. Jag har värkligen längtat efter nya säsogen. Handlar om en glee klubb i skolan. Där det är olika medlemar från olika håll i skolan. Det dom har gemensat är att sjunga och showa. Blir en del drama på vägen också och del gästskådisar som är kända.


Denna serien är inne på säsong 4 nu och är bättre än någonsin. Jag gillar värkligen Kristen Bell som berättare. Den handlar om ungdomarna på uper este side som nu blivit ungvuxna och börjat choleage.


Handlar om ungvuxna på cholage. Kärlek och intriger och vad man ska bli som vuxen. Finns 3 säsonger får se om den ska fortsätta men jag hoppas detta.


Förutom Glee så är detta min favorit serie jusst nu. Jag skrev ganska nydligen om den i bloggen och berätta om den. Men handlar om gymnasitk och nå OS och kärlek och vänskap.


Evighets serien som aldrig tar slut. Vilket nog är tur för mej för den är fortfrande riktigt bra. Tror inte den behöver någon vidare intrudsion om vad den handlar om.


Denna serien tog mig med storm i sommras. Jag vet om att den gick hella våren men tog mig inte tid och se den förens då. Jag var räd att den var läskig. Men det var inte så himla farligt. Handlar om ett gäng tjejkompisar som är på en övernattning och en av dom försviner. ett år senare börjar hon som försvunit smsa dom och höra av sej på olika sätt.


Denna serien avslutade nys sin tredje säsong. Har hänt mycket och ser änumer fram i mot när den börjar igen. Det är samma som gjort 7th heaven så man vet ju garanterat att serien är bra. Handlar om ungdomar i high school, kärlek och familje liv. Någon är gravid och med mera.



Jag följer även fler serier men tog upp ungdoms serierna här nu :) Så det blev en presentasion av dom. Skriv gärna och berätta vad ni tycker om dom ifall ni ser på dom. Hade varit kul och vetta vad ni tycker om dom :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!