Uppdete helgen

Moshi Moshi ^^

Denna helgen har gått så fort. I fredags var jag över hos Moa och Linus och fick en frukt drink som var supper god :D Sen på kvällen gjorde Nicklas och jag mat och han hade en vän över. På lördagen hjälpte vi Nicklas mamma och syster att slänga saker och rensa i deras hus in för deras flytt. På kvällen såg vi talang på webben som vi missade i fredgas. Idag har vi varit inne på sify messan i Malmö och jag handlade en anime serie som heter DN Angel och Nicklas handlade en 3D tavla med Beatels. Sedan åkte vi till min mamma på middag med Emma och åt spageti cabonara. Nu strax ska Nicklas och jag ta fram chipsen och dippan och se Fenomen på 5an :D

H
oppas ni haft en trevlig hel :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!