Varmt

hej alla läsare och vänner :)

Idag har varit en varm och slap dag. Så som sommaren ska vara. Först såg jag och Nicklas på kanal 3 hella eftermiddagen på ett matlagningsprogram. Mins inte vad det hete men intresant var det. Efter det började jag läsa Ego Girl  av Carolina Gynning. Jag gillade den så när jag var i afären en sväng hittade jag 2an och köpte den. Första boken får jag låna av mamma. Kvällen ska fortsätta med att se på Full House som brukade gå på kanal 5 när jag var yngre :) Älskar den serien och ser om den för andra gången :P

Hoppas ni har det bra i värmen :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ugglan (Danielle)

Sv: Jo, jag vet det :)

2011-07-05 | 12:45:30
http://harrypottersweden.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!