Bokrecension


Förlag: http://www.wahlstroms.se/
Sidor: 520
poäng: 3/5

Baksidan:
Äntligen faller alla pusselbitar på plats
i århundradets kärlekssaga!

Har du alltid undrat var Stephenie Meyer fick idén till Om jag kunde drömma? Hur gick det egentligen till när Edward och de andra i familjen Cullen förvandlades till vampyrer och hur kommer det sig att quileuteindianerna blev vargar? Alla dessa frågor, och mer därtill, besvaras här i den officiella guiden till Twilightsagan.
Guiden innehåller exklusivt nytt material som till exempel:

• stor intervju med Stephenie Meyer
• tidigare opublicerade avsnitt ur böckerna
• alla vampyrers och varulvars livshistoria
• Stephenies låtval till olika nyckelscener
• ca 100 färgbilder

Detta är den oumbärliga uppslagsboken för alla Twilightälskare!


Mina ord:
Den  var rolig och läsa och man fick veta mycket. Gillar du twilight så läs denna. Jag skulle kalla det ultimata twilight leksikonet. Vill du veta vad något ur boken finns exakt kan du leta fram det i denna. Eller du kanske vill läsa allas bakrund som finns med. Fanns även en stor interjuv som jag gillade.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


M I K A E L A

åh, hade glömt att den hade släppts... kanske får ta och köpa en sån :)

2011-07-08 | 15:41:31
http://bjarvemikaela.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!