Bokrecension


Fallen Ängel - Becca Fitzpatrick

Förlag: B / Wahlströms
Ganger: Triller och drama

Baksidan:

En svuren ed, en fallen ängel och förbjuden kärlek..
Med sitt hånfulla leende och ögon som ser rakt igenom henne, fångar Patch omedelbart Noras uppmärksamhet. Om än mot hennes vilja och absolut mot allt bättre vetande. Pach dycker upp överalt i Noras liv, och verkar dessutom veta mer om henne än hennes närmaste vänner. Nora måste välja, ge upp sitt motstånd och bli hans eller fly så långt bort det bara går. Men när saningen börjar gå upp för henne är det försent att fly ...

Mina ord:

Jag hade sett fram i mot denna boken och den tog upp mina förväntningar. Jag läste ut den snabbt och den var lätt läst. Dock lite för mörk för mig i bland. Man kunde bli lite räd då och då. Men gillar du Frost, feber och Twilight gillar du dena. Dock mörkare än dom jag nämde. Boken är mystisk och spänande.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elin

Låter som en bra bok :) Gillar ju Twilight böckerna så jag kanske skulle ta och läsa den!

2011-03-26 | 15:14:23
http://elinnystrom.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!