En bok/serie som gör mig glad :D

En bok:
En Prinsessas dagbok serien gillar jag väldigt mycket speciellt 10an. Den får mig glad för man skratar åt vad Mia råkar ut för och tänker att hon är så rolig. Dom är lätt lästa och korta kapitel. Så läser du tänker du o bara 1 kapitel till och vips har du läst en rolig bok på 200-300 sidor :) Läs gärna böckerna om du gillar ungdomsböcker.


En serie:
Hannah Montana kan jag aldrig få nog av :) Den är rolig och alvarlig ibland. Jag kan typ replikerna utantill till många av avsniten. Så se den om du inte set den. Handlar om en tjej som är popstjärna på kvällarna och en vandlig tånåring på dagarna. Hur det är att ha ett dubbel liv.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!