Mellodifestivalen

Jag måste berätta om i lördags för det var en sådan bra dag. Jag och Nicklas tog tåget till Malmö och mötte upp Emma. Sen tog vi bussen ut till Malmö Arena. Vi skulle se Mellodifestvalens genrep. Alla tre hade roligt och vi gillade många av låtarna. Efteråt gick vi och åt på Subwey som låg i ett hus brevid. Där såg jag en flicka som också  varit inne i Malmö Arena, med en påse från Santa maria tex mex. Då tänkte jag typiskt att jag missade att dom delade ut såna påsar. I den fanns salsa sås och natchos chips. Typiskt typsikt...


S
en åkte vi in till Entre och kollade i afärer. Jag hittade en kläning och en t-hert jag gillade. Lär bli att handla in dom snart.

J
ag är helt sugen på att gå på bio. Men går inget jag vill se jusst nu. Tycker det är synd.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mois

lät som en riktigt härlig dag ja :D men synd på att ni missade gratisproven :/ är oxå sugen på bio :P

2011-03-01 | 23:46:11




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!