Vad händer?

Jo jag läser böckerna Feber och Fallen Ängel blandat. Beronde på vad jag känner för. Har börjat se på Sofias änglar. Vilket jag tycker är som extream meak over home adison från Usa fast mer svensk då. Jag tycker det är jätte bra! Umgås med Nicklas målar eller ser på Top model. Jag gör inte allt detta på en gång, utan menade mer i allmänt att det är det som hänt i dagarna.

I morgon ska jag träffa Moa, Sandra och Emma lite av en åter träff från gymnasiet. Det längtar jag till <3 Ska bli mat, prat och spel.


Bilder i arkivet

Jag, Emma och Sandra för 2 sommrar sedan när vi spelade mini golf

Moa på min tjejmiddag för 1 årsen
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!