Bokrecension


Förfatare: Alex Flinn
Bokförlag: Bonnier Carlsen
Sidor: 303
Poäng: 5/5

Baksidan:
Populäraste killen i skolan, rik, skitsnygg: Kyle Kingsbury är the shit!
Men han är också en elak egoist, ett riktigt as, verkligen helt beastly, ett odjur.
En dag förvandlas hans vakra yttre och blir lika fult som hans inre.
Enda sättet att bryta förtrolningen och bli av med pälsen, hornen och de långa klorna är att hitta någon som kan älska honom trots hans utsende. och som han verkligen älskar tillbaka.

Vi vet vad skönheten tyckte om att vara fånge hos odjuret. Det här är berättelsen från dagens New York.

Mina ord:

Jag var fast redan när jag läste om boken på nätet. Så bestämde mig för att gå och köpa den, vilket blev några dagar efter. Jag läste denna på 2 dagar så det gick snabbt. Värkligen bra och jag rekomenderar den. Boken var indelade i delar och det var bra. Sen innan varje del chattar han med andra som fått förtrålningar, från olika disney sagor. Det gillade jag också. Var underhålande. Nu längtar jag efter filmen ska komma på dvd och även efter fler böcker på svenska av Alex Flinn.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!