Stockholms resan

I fredags kom jag upp till Stockholm där Pernilla och hämtade mig på T-centralen. Vi åkte hem och såg talang och jag fick i mej mat. Feter Fleicia somnat bakade Pernilla trota och muffins med glasyr. Glasyren var himelsk god :)

På lördagen var det kalas för felcia som fylde 2 år :) Hon förstod nog att det var hennes dag imoed hon fick presneter och såg ett bildspel med bilder på henne på tven. Hon pekade och sa titta flisan tven. Min bror kom också förbi på kalaset. På kvällen tittade vi bara på tv.

På söndagen satt jag och läsate ute på deras haltan hella eftermiddagen. När Felicia sovit middag åkte vi till något centrum och pappa klipte sej. På kvällen såg vi på tv och jag läste.

På måndagen åkte jag hem och det får ett eget inlägg ikväll eller i morgon kanske vi får se.


Felicia älskar tingeling ;)

Bästa presenten hon fick tror jag :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!