Upptatering

Detta är första dagen jag är hemma hela dagen sen i tisdags. I onsdags hjälpte vi Nicklas syster att flytta. På torsdagen var jag på möte på folk universitetet och sen såg jag och Emma på film hela kvällen. På fredagen var jag på möte på arbetsförmedligen och sen satt jag hemma på kvällen såg talang. På lördagen hjälpte vi till att töma huset och städa. På kvällen var jag och Nicklas så tröta att vi somnade vid halv 10.


Idag ska vi bara vara hemma och ta det lungt. I morgon ska vi in till stan och fixa en mobil till Nicklas och jag ska köpa en bok jag gärna vill läsa och hört bra saker om.


Hoppas ni haft det bra över valborg :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!