Emma och Jag :)

I tisdags åkte jag till Emma och vi såg på filmen jag saknar dig och myste. Sen sov jag över och på onsdagen, igår då mötte vi upp Jonas och fikade. Jag har inte träffat Jonas sen studenten tror jag, så det var längesen. Efter fikan köpte jag en mössa, för gjorde ju av med med min föra jag köpte föra julen. Sen gick Emma och jag på bibloteket och jag fixade ett nytt lånekort och lånade böcker :) Jag gillar gå på bibloteket. Hitta en bok och börja läsa den. Dock sate vi oss inte där igår. Utan vi gick hem till mig och mamma och såg på Bombay Dreams och åt mysig middag med mamma. Blev nachos, gakomole och köttfärs och salad. Blev en sådan ta lite vad du känner för middag :) Gott var det. Sen blev det tv häng i soffan med te och Bonde söker fru, Berg flyttar in och Shool of rock :) Sen åkte Emma hem. Mycket mysigt dyng så tack för det Emma <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!