Jobba... Även bio

Hej,
Idag och i torsdags har jag jobbat på förskola som vikarie. Har varit riktigt kul och jag trivs fint :)

På torsdagen var jag även på bio och såg jag saknar dig. Jag har även läst boken på gymnasiet. Filmen var mycket bättre än boken, för mins jag inte gillade boken så mycket alls. Skådespelet var riktigt bra för en svensk film. Det får jag värkligen säga :) I en svensk film brukar det alltid vara någon mindre bra skådis med. Men i denna var alla så duktiga. I innan filmen började sa jag till mig själv undra om jag kommer gråta idag? O ja så rätt hade jag. Jag storbölade i slutet av filmen, gick inte att hålla in. Det var så fint. Filmen får 5/5 stjärnor ;) Jag grät tillomed mer till denna än the last song på bio hehe helt galet.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!