Blivit utmanad

Jag blev utmanad av: http://bokalskarinnan.blogg.se/
 
Själva utmaning går till så här:

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget
blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av
inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte
att lämna en kommentar om utmaningen hos dem så att de vet att de har blivit
utmanade och läser ditt blogginlägg.
 
Nu till mina 8 fakta/vanor om mig själv:
 
  1. Jag kunde läsa om mina böcker jag hade när jag gick i högsdiet, för jag inte fått en ny på länge.
  2. Ljust nu jobbar jag på ett mysigt litet kondutori i Malmö
  3. Jag är 153 cm lång.
  4. Min pappa med familj bor i Stockholm.
  5. Är allmänbildad inom film och Muisk och kändisar världen.
  6. Bor ihop med mina två vänner.
  7. Då jag oftast läser är innan jag ska sova.
  8. Jag lånar böcker på bibloteket om jag inte har råd med dom.
Jag utmanar följande:
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!