Bokrecension -

 
Res ex
Förfatare: David Levithan
Titel: Liten parlör för älskande
Förlag: X Publishing
Poäng: 3/5 stjärnor
 
Baksidan:
LITEN PARLÖR FÖR ÄLSKANDE är en brutalt ärlig kärleksroman för de som tror att de hatar romantisk litteratur. "Som alla bra kärlekshistorier är den här både unik och universell: det är omöjligt att inte nicka igenkännande. " Nicola Barr, The Observer Uppbyggd som en ordbok, där varje nytt ord blir till en ögonblicksbild i historien om ett namnlöst par.
 
Mina ord:
Jag trodde denna boken var en vandlig bok och så skulle jag blädra i den igår. Då märkte jag att det var små historier om par eller en förklaring på någon känsla. Imed att inte hela sidor var fylda och texterna små så gick det snabbt att läsa och ta in. I vissa av dom kände man igen sig och tänkte o precis så är det. Eller så bara kände man med för personerna. Jag kände nog att läsa något sånt här i mellan allt annat var skönt. Så gillar du små historier om kärlek är denna boken något för dig. Min favorit var den förklaringen på att sova ihop med någon. Tyckte den stämde in så himla bra.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!