Senaste dagarna

Hej, i tisdags gick jag och min pojkvän på The Hobbit på nattvisningen. Filmen var mycket bra men kunde hoppat 3D igentligen. Filmningen var inte samma som i Sagan om ringen trilogin riktigt. I dom är det mer lung och i denna filmat genom buskar och mycket spring kamra. Musiken i filmen var riktigt bra.
 
På onsdagen gick vi ett gäng vänner på Lucia Movie Night. Det var mitt 4 år och jag skulle säga att det var mitt sämsta film år men det bästa året på vilka jag gått med ditt :) Det var Mammas Pojkar, Du gör mig galen! och Jack Reacher. Ingen film som sa wow vad bra iår. För er som inte vet vad Lucia movie night e så vakar man in lucia på sf bio och får se 3 förhansvisade filmer. Detta har dom varje år den 12 desember.
 
Idag har jag gått på bibloteket och hämtat ut boken Onliy väg is upp så den ser jag fram i mot att läsa.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!