Bokrecension



Förlag: http://www.norstedts.se/
Titel: Elsas värld
Förfatare: Sofie Fahrman
Poäng: 4/5 sjtärnor

Baksidan:
Efter en fantastisk sommar med pojkvännen Hugo är Elsa tillbaka i Stockholm och i sitt nya jobb som modeprofil på Bladet har hon fler spännande uppdrag framför sig än någonsin. Men även några små problem... Elsa är tillbaka, självklart med sitt entourage men även med ett gäng nya karaktärer. Hon guidar oss bakom kulisserna såväl på tidningsredaktionen och New Yorks modevecka, som på Stureplans nattklubbar och Los Angeles kändisfester. Välkommen tillbaka till Elsas värld!

Mina ord:
Elsa är tillbaka med en ny bok och hon är på huget. Dena boken fortsätter precis där första slutade. Vilket är bra tycker jag, för då har jag ju inte missat något i mellan böckerna. Dessa böckerna är inte riktigt som andra böcker jag läser. Lite mer vuxen liv och massa fest och modde. Det rablas svenska tjändisar en hel del i böckerna och det är kul. Språket är lätt och bra. Ibörjan var jag dock tröt på hennes pojkvän Hugo. Lite väll tråkigt men det vänder senare runt mitten av boken. Då väntas nya äventyr för Elsa. Sen Elsa har ett roligt språk när hon talar eller skriver. Det gillar jag. Som jag sa föra gången detta är en bok för dej som gillar festa, kändisar och modde. Men även för en som mej som bara var nyfiken på serien.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!