Party, party :)

Hej, ikväll har jag, Emma och Ava haft fest. Vi har haft trevligt och roligt. Men nu är det god natt för kvällen :) Fock gick hem för någon timme sedan :P Så nu har jag drukit vatten och känner mig redo för att själv sova :)

Men Mest anledning att jag skriver ett inlägg i kväll är för att jag fått en kommentar där personen fårgar mig frågor om Tilda och Han/hon är anonym så får väll svara här (A) Jaa Tilda och jag är mycket nära vänner fortfrande :D Senast jag såg henne var några veckor sedan på stan av en slupp. Annars har det inte varit sen i februari tror jag :P Detta är för att ja svar på din ena fråga då hon jobbar inom sjukvården och det har varit skola också för henne. Hon har haft mycket och göra. Men vi snackar i tellfon då och då senast i dag :D Vi försöker ses men allt är inte alltid så lätt. Jag ska ju börja min parktik nu också så kanske finns änu mindre chans nu vem vet. Men Tilda är en av mina närmanste vänner och det lär nog inte ändras, eller det ska inte ändras snare hehe

Hoppas du fick svar på dinna drågor och du gillade dom :D Du får gärna skriva vem du är för man blir ju nyfiken (A) tack för du gillar min blogg hihi Nu blev jag jätte glad :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!