Fylla år :D

Igår fyllde jag 25 år :D Var ledig och fick sova ut och bara ta det lungt. Fick god tortta på morgonen och en god avanserad middag på kvällen :) Hur det känns att vara 25? Som att vara 24, ingen skillnad. Tack alla vänner för grattis önskningarna ni skickat :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg

Då är du ju lika gammal som mig =) skoj!

Svar: Ja visst är det kul :) Skulle gärna vilja gå på den bokbloggsträffen du skrev om. Hur går jag till väga för det?:)
Julia

2012-10-09 | 12:16:46
http://schitzo-cookie.blogspot.se/
Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg

Svar:
Kul =)

Det är bara att komma dit, gå med i eventet på facebook, ifall du har facebook så kan du se vilken tid/dag vi bestämmer och var vi ska mötas.

Kommer annars göra ett till inlägg när allt är bestämt!

Svar: ska bli kul :) Hittar inte så bra i lund men tur jag dejtar någon där som så det blir enklare. kan ju bara fråga han om hjälp då :P jag tipsade även min tjejkompis hon kommer kanske också. Hoppas allt är bra med dej :)
Julia

2012-10-10 | 08:46:55
http://schitzo-cookie.blogspot.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!