Ingen bokmässa, utan ska nörda på ett annat sätt :P

Hej, Har min första lediga helg på länge, men endå kan jag inte åka till bokmässan i Göteborg som alla andra bokbloggare värkar göra. Önska jag kunde men har inte råd eller någon att åka med. Så i stället ska jag ÄNTLIGEN läsa Hungerspelen trilogin. Var och köpte bökerna i dag efter lite om och men. Fast lite avensjuk är jag väll endå på alla som är i Göteborg och där i helgen.
 
Vet ej om jag skrivit innan om detta med Hungespelen. Inte orkat läsa andras resentioner om böckerna, bara vetat att folk älskar dom. Sen kom trilen och jag fastnade ej för den och bestämde mig jag ska se den på dvd sen. Vilket jag gjorde för kanske 3 veckor sedan. Gillade den mycket och bestämde mig jag vill läsa böckerna och skrev till mån poket inte fått något svar nu efter kanske 3 veckor så bestämde mig för att köpa dom. Mitt nördande började igår när jag kollade allt extra matrial på dvden. Varade i 2 timmar ungefär men sjukt intresant :) Älskar när det finns mycket matrial på dvderna.
 
 
Här är en hög på mina nya inköpp för dom senaste 2 veckorna :) Som om jag frågat får in en resention på i helgen när jag orkar och dom andra har jag ej läst än. Har även en ny bok till som jag fick i födelsedags present av Ayla och det är vampyrens märke, glömde ta med den på bilden sorry hehe
 
Önskar alla en trevlig helg nu ska jag fortsätta nörda ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Tessans Bokblogg

Bara en massa bra böcker ju!! =)

Svar: Jaa håller med :) även om jag inte läst baristas 3an än eller revolt. sen är på slutet av fatta eld :)
Julia

2012-10-14 | 14:47:35
http://tessansbokblogg.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!