Läs året 2012 + löfte

Hej, jag har läst 32 böcker under året. Jag trodde det var lite fler endå, men nej. Men jag är mycket nöjd endå. Jag är endå trots allt dyslektiker och läser sakatre än normalt. Även om jag önska jag läst snabbare, tänk då skulle jag hinna med fler böcker.
 
Mitt läsår har varit bra, ibland har det gått segt ibland snabbt och många böcker. Har väll brots på om jag jobbat eller inte. Jag tycker jag varit duktig på att skriva resentioner och blivit snabbare på att göra det direkt efter jag läst boken och inte väntat.
 
När jag kollade igenom mina resentioner precis såg jag attjag inte skrev en av Som om jag frågat - Johanna Lindbäck. Som jag läste i september. Kommer nog upp en resention på den snart då. Ni kan även vänta er en på Flyga högt också, för läste ut den föra veckan.
 
Jag vill lägga ett nyårslöfte om att läsa 35 böcker i år. Om jag klara 32 i år kan jag se om det kan ökas.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!