Mini recension x 3

Gilla böcker / Jag biter i apelsiner / Rec-ex
En okej bok. För korta kapitel och inget djup. Annars var den bra
 
 
B Wahströms / Hemlös / Rec-ex
Sorlig men en bra barn bok om en flicka som ser sin mamma och hund i syne.
 
 
B Wahströms / Hemsökt - 5 Medlaren / Rec-ex
Jag älskar den. Sen vet ni ju vad jag tycker om serien sen innan och meg cabot. Känner mig tjatig och skriva det igen.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elin - Bokparadiset

SV: Det är inget som jag vet är planerat sedan är den inte tillräckligt hypad så tyvärr tror jag inte den kommer på svenska inom något snar tid..

Svar: Okej, vad synd. Verkade så mysig :)
Julia

2013-06-13 | 17:09:56
http://bokparadis.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!