The bling ring

 
Hej idag var jag och såg The bling ring med Emma Watson i en av huvudpersonerna. Jag måste säga att denna är riktigt, riktigt bra :D Vill rekomendera den till er där ute. Bra upp lägg och filmen hade bra skådespelare och den baseras på verkliga händelser.
 
Jag hade tur när jag stog i kassan idag. Hade ett bio kort som jag hade 70 kr på så trode jag skulle betala 30 kr bara. Så lämnar jag fram mitt biomedlems kort och hon i kassan säger du har tillräkligt med poäng för en bio biljett här. Så sa jag okej kör på det :D Så ärligt fick jag se den gratis yay :D
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


johanna

känns som att det går alldeles för många bra filmer på bio nu :o vettefasen hur man ska ha tid å se alla som haha..

Svar: Man får prioritera dom man tycker verkar vara mest intressant :D Sen får man se någon på dvd sen kanske :P
Julia

2013-06-28 | 09:30:28
http://johannaj.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!