Glad Påsk :)

Hej och glad påsk till er alla fina läsare och vänner :) Mitt påsk firande började igår med att jobba på mitt extra jobb som telefon bokare. Där har vi en tävling om den som får flest bok vinner en 19 tv, hemma bio system och en blu-ray och 1500 extra i lön. Pris två är 1000 kr extra i lön och en system kamra och en ipod nano 8. Jag kan säga att ljust nu ligger jag 2a :) Ska jobba på söndag och då får vi veta vilka som vinner för det är ju påsk hela helgen. Så håll tummarna för mig. Idag ska jag vara med Emma och äta planka på resturang och njuta av maten hihi
Vad ska ni göra i påsk? Berätta gärna :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Alba B

Glad påsk på dig med! Ha en mysoig påskhelg med mycket godisätande!^^
Fin blogg, btw! ;p

Sv: Japp! :)

Svar: Jag lovar äta mycket godis. Det hoppas jag du också gör :) Tack så mycket, så glad jag blir :D Du har också en fin blogg, kollade in dom vidona du la upp innan idag. Så bra och roliga dom är :)
Julia

2013-03-30 | 12:55:18
http://boklyckan.blogspot.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!