Omslags nytt

Först har vi Nycklen som fått ett omslag och en beskrivning av vad som ska stå på baksidan. Plus att den ska vara på över 800 sidor :) Boken kommer i November. Detta ska bli så kul och jag längtar så.
 
Beskrivning:
"Det har gått drygt en månad sedan tragedin i Engelsfors gymnasiums gympasal. De utvalda får ingen tid att återhämta sig innan deras värld vänds upp och ner igen. Frågor besvaras. Hemligheter avslöjas. Lojaliteter prövas. Tiden håller på att rinna ut och till slut kan De utvalda bara vara säkra på en sak: Allt kommer att förändras."
 
 
Sen har det kommit ett omslag till tredje boken som ska heta Allegiant. Det ska också bli intressant när den kommer. Dock inte läst andra boken än.
 
 
Ser ni också fram i mot detta så som jag? :D

 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nilmas Bokhylla

Åå supernyfiken! Galet att "Nyckeln" kommer vara på över 800 sidor. Och man tyckte "Eld" var tjock liksom ;)

Svar: Jag är med jätte nyfiken :D Ja som jag kämpade med både eld och cirkeln ;P Men tänk då om dom släpper en bok trailer sen (A)
Julia

2013-05-10 | 11:31:43
http://nilmasbokhylla.wordpress.com/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!