Månadsraport

September 2013

Antal lästa böcker: 7
 
Titlar:
Vi måste sluta ses på det här sättet
Amanda och Alex
Amandas bok
Turk och Timotej: en natt
Kick ass
Kick ass 2
Hit girl
 
Påbörjat: Insurgent, Sisterhood Everlasting
 
Rec-ex: 1
Mina böcker: 1
Bibloteket: 2
E-böcker: 3
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Insurgent är ju suverän!! Hur har du fått din blogg så här fin?
Kram Cissi

Svar: Hejhej Jag är nog den enda som inte fastnat för dystopier. Läser dom men inte gillar det brutala i det hela alls. Dock i divergent och insurgent har jag fastnat för samhället och uppbygnaden av falangerna :) Snart klar med den bara ca 80 sidor kvar :)

Jag kan inget om desing alls utan valde den på en sida som läger upp såna gratis o vissa kan man betala för. denna var gratis. Sen min kompis som kan sånt här var så snäll o klistra in den till mig plus tog bilden på mig med böckerna :D Mins tyvärr inte vad sidan heter med layouter :( Och kul du gilla den hiihi

Julia

2013-10-01 | 15:34:38
http://cissigrip.blogg.se
Johanna

Sv: Ja det hoppas jag också :) Kommer definitivt försöka komma till träffen om/när det blir någon igen :)
Kunde tyvärr inte komma på den som var i augusti eftersom jag var i Oxford just då, den var bara någon dag innan jag kom hem :)
Tack :)

Svar: Ja det lär bli fler, alla tycker ju det är jätte kul :) Jag bara orkar inte fixa någon nu för jag fixade dom två senaste :P Men om ingen tar tag i det under hösten lovar jag o fixa en till i december när dom som går i skolan har lov. Ja jag förstog du var bort rest. Mins jag läste det i evenemanget eller om det var i reklamen på ungdomsboksbloggare. Hoppas din resa var bra :)
Julia

2013-10-01 | 16:17:42
http://boktjejen.devote.se
Ebba

SVAR: Vad roligt att du gillade min video! Hoppas verkligen du kan komma nästa år och vi får se till att fixa en skåneträff nu i vinter! :)

Svar: Ja min plan är att gå nästa år :) då har jag kompisar som jag kan bo hos. Ja det får vi göra, helt klart :) Tycker dom träffarna är så roliga ^^
Julia

2013-10-01 | 19:52:35
http://vitgulstrumpa.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!