Rubrik

Nu sitter man här igen vid datan.. Funderar på vilken film man kan se. Käns som man set alla filmer på sin externa hordisk. Jag e ju sådan som kan se filmer om och om igen. Så lär ju hitta någon tillslut.. I morgon ska jag kanse till stan med Rebecka. Har ju fått ett prisentkort på Gina Tricot från farmor nu när jag fyltt år. Det var igår som sakt. Först var man i skolan. Sen åkte man hem och tog det lungt. Sen kom Viktor och mamma hem så åkte vi till vetrnären. Skulle vaxinera Lilla Mu men det blev mer än så. Visade sig att hon hade en prop i örat. Hon fick sövas ner och allt. Sen efter det åkte jag och Viktor och åt på vår vandliga resturang :P Tacos resturnag hihi. Sen kom jag hem och han se halva idol. Sen gick vi två och la oss och myste lite sen somnade. Så därför han jag inte med bloggen så bra igår kväll..

Jag skulle så gärna vilja ha en snygg disang på min blogg men kan inget om sådant :(... Är där någon vilig att hjälpa mej så skulle jag bli helt glad.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!