Så skönt..

Nu har jag set idol det var bra. Blev lite förvånad i dagens avsnitt bara. Där var en man som var blind. Dom tyckte om hans röst men när jag sat i sofan hemma tyckte jag de var jobbigt.. Men annars är det som dom säger bland dom gladaste man set i idols historia o mycket pason hehe...

Men det som var skönt igentligen var att ta ett långt bad i badkaret. Vattnet var så varmt och skönt och man bara låg där och slapnade av tänkte. Jag tänkte på Viktor och mig. Att jag saknar honom inte umgåts sen i söndags. Skulle igentligen till honom idag men kunde ju inte när jag kom på att jag har prov i morgon. Men nu ska jag ringa honom o sen läsa lite i Arn - Vägen till jeurusalem. Altså 1 boken av 4 st. Filmerna tyckte jag var riktigt bra. Sen ska jag väll sova så god natt..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!